👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Sinds vanmiddag rammelde er iets onder de motorkap het rammelt als ik rechtuit rijd en als ik de bocht omga is het weg .
Geplaatst door
al 4 maanden lid
Heb je de motorkap al open gehad ? Rammelt het ook als je stil staat ? Je zult toch op onderzoek uit moeten gaan , hitteschild , afgebroken veerwinding , alles is mogelijk , glazen bol is helaas ondergsneuwd.
4 maanden
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 3008 of stel zelf een nieuwe vraag.
Heb je de motorkap al open gehad ?
Rammelt het ook als je stil staat ?
Je zult toch op onderzoek uit moeten gaan , hitteschild , afgebroken veerwinding , alles is mogelijk , glazen bol is helaas ondergsneuwd.
4 maanden