close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Peugeot 206 2003: Ratel

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: RFN, Motorinhoud (cc): 2000, Vermogen (kw): 100

Goededag,

Ik heb sinds kort een peugeot 206 gti aangeschaft, ik vond dat de motor wat ratelde dus dacht de druk lager nu is de complete koppelingset vervangen Incl druklager etc, en een nieuwe versnellingsbak, bleek rot te zijn volgens de garage, nou heb ik nog steeds last van de ratel, voornamelijk als de motor in de vrijstaat, druk je de Koppeling in dan wordt het iets minder.. Het is al wel iets minder erg als voor heen.

Geplaatst door

Jordik (0)

al 3 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Geluid op afstand beoordelen is lastig, maar aan de uitgang van het uitlaat spruitstuk zitten schotjes in de vorm van een +.
Deze kunnen behoorlijk rammelen. Ook kunnen die schotjes in contact komen met de flens van de uitlaat voor pijp doordat de gevlochten afdichting tussen voorpijp en spruitstuk versleten is.

hans4074 0
badge

3 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.