Peugeot 206 2006: Rekbouten

Bouwjaar: 2006, Brandstof: Benzine, Motorcode: KFW, Motorinhoud (cc): 1400, Vermogen (kw): 55

Hey
Deze dagen wordt de koppakking van de auto van mijn dochter door een universele garage vervangen. Een kennis zegt dat we na 1000km terug moeten naar de garage om de bouten te laten na trekken. Iemand anders zegt dat tegenwoordig de cilinderkop van moderne motoren met rekbouten wordt vastgezet.

-Welke bewering is juist
-Heeft de Peugeot 206 uit 2006 een moderne motor?
Ik ga er van uit dat de garage de juiste bouten gebruikt
Graag uw mening

Met vriendelijke groeten
Han

hannouygul

Geplaatst door hannouygul (0) , lid sinds 2 maanden geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

kaleido 1 (1425) PRO, 2 maanden geleden

Waarom zou de garage niet weten wat ze aan het doen zijn ?
Nieuwe rekbouten .

    Beste Kaleido 1
    Onderaan in mijn bericht schrijf ik
    "Ik ga er van uit dat de garage de juiste bouten gebruikt" - hannouygul (0), 2 maanden geleden

kaleido 1 (1425) PRO, 2 maanden geleden

Precies , waarom dan de twijfel ?

    wilde weten wie gelijk heeft en wilde ook weten of de auto na 1000km terug moet of niet - hannouygul (0), 2 maanden geleden
check

Beste antwoord, geplaatst door harry4203 (415) PRO, 2 maanden geleden

Rekbouten, en nee, niet natrekken.

    Dank je wel Harry4203. Duidelijk - hannouygul (0), 2 maanden geleden

Beunhaas (485) PRO, 2 maanden geleden

Bij deze motoren is een MLS pakking ook aan te bevelen...ik neem aan dat die garage dat ook weet..

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.