👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Hoi Bij mijn 3e remlicht Is er 1 lampje wat niet mee doet Is dat te repareren of moet er een nieuwe balk in
Geplaatst door
al 4 jaar lid
Alles is te repareren, maar voor het gemak zou ik hem vervangen met een nieuwe of een gebruikte werkende unit.
1 jaar
Lampjes zijn los te vervangen. Is geen hoge wiskunde.
zie afbeelding
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.
Alles is te repareren, maar voor het gemak zou ik hem vervangen met een nieuwe of een gebruikte werkende unit.
1 jaar