Hoi,
Vandaag bij de dealer geweest (Mitsub. carisma)voor hetzelfde probleem.Vooral bij een koude motor is hij niet in z'n 1 of 2 te krijgen. Ze hebben de busjes en ringen vann de schakelstang vervengen.Er zat te veel speling op. Schakelt weer als zonnetje.
\Maar pasop!!!!
Arbeidsloon 64,50. Onderdelen 17,43 ex.
Als je de auto in de hoogte kan krijgen kan je het simpel zelf doen.
Hoi,
Vandaag bij de dealer geweest (Mitsub. carisma)voor hetzelfde probleem.Vooral bij een koude motor is hij niet in z'n 1 of 2 te krijgen. Ze hebben de busjes en ringen vann de schakelstang vervengen.Er zat te veel speling op. Schakelt weer als zonnetje.
\Maar pasop!!!!
Arbeidsloon 64,50. Onderdelen 17,43 ex.
Als je de auto in de hoogte kan krijgen kan je het simpel zelf doen.
Groeten
Ricardo
22 jaar