hallo aan allen,
na het lezen van al de problemen die mensen hebben met recente Peugeot's,kruipt mijn haar omhoog !!Kan dit nu nog verder ??
Heb zelf een 307 HDI 1.4 met als probleem start niet,alleen als ik in de luchtfilter startpilot spruit,(soort van alcohol dat gebruikt wordt in extreme gevallen)start hij wel.Rijden en optrekken is geen probleem,maar eens je hem stillegd,start hij weer niet.In de garage willen ze de dieselpomp vervangen,maar!!!ze geven geen garantie dat het dit wel is ? Het zou ook aan de injectoren kunnen liggen:waar zijn we mee bezig ???
Iemand een voorstel?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
ik zou eerst de lucht toevoer en de gloeibougies even na laten kijken meestal zit het euvel daar
Hup,Hup naar de ECHTE dealer, die zal de ECHTE oplossing geven....
Ja,hup,hup,maar feit is,dat het een erkende dealer is !!
19 jaar
je kunt ook bij een beunhaas langs gaan die het in de avond uurtjes doet en overdag monteyr is of even naar een bandenspeciaalist gaan klinkt dom maar die weten er ook genoeg van
succes
19 jaar
Een beunhaas of bandenspecialist die aan een moderne elektronisch geregelde diesel gaat sleutelen?????!!!!!
Hans
ja een beunhaas wat normaal in de garage werkt kan de auto meenemen naar de garage om m aan de aperatuur te leggen of de aparatuur meenenmen naar huis (ik beun zelf ook een beetje en doe het zelfde) het voordeel hiervan is dat je stukken goedkoper uit bent omdat hij ook onderdelen kan krijgen tegen inkoopsprijs
19 jaar
Ben ik niet met je eens oldtimer. De dealer verkoopt toch de onderdelen en vreet daar goed van. Rene
19 jaar
Wat een klote dealer werk jij ,als ze dat bij mij doen vliegen ze er uit.
ja, inderdaad.
denk niet dat deze dealer je zal kunnen helpen, als deze er een dag onderzoek naar doet ben je arm.
en wat betreft oldtimerjansen, de dealer waar hij werkt zou nooit een klant weer moeten komen.
als een monteur in de avond uren bij wil klussen moet hij zelf weten.
na dienstijd is een monteur eigen baas en niet de dealer.
zou een mooie situatie zijn als de dealer savonds ook baas is over de vrije tijd van de monteur.
nee oldtimer is een goede voor de baas, zeker niet voor de klant.
Rene,een beetje dealer moet het hebben van de verkoop van uren en is de verkoop van onderdelen bijzaak,wel een lukratieve, maar toch.En meneer Zwolsman had het over onderdelen voor inkoopsprijs, dat lijkt me helemaal niet goed voor de branche.Volgens mij kan dan de schoorsteen helemaal niet meer roken, Even "dure"testapparatuur lenen enz.
precies de dealer neemt VEEL TE VEEL voor alles daarom kan de beunhaas zich ook zo goed redden omdat de dealer alles voor de normale man verkracht ga gewoon naar de beunhaas toe is veel voordeliger
en oldtimer jansen en harry doe er eens wat aan om je zo tegen de normale man op te zetten
daar wou ik het graag bij laten
19 jaar
Maar we drijven af van het oorspronkelijke probleem.Ik denk toch dat het probleem van Vladi op te lossen moet zijn, laat de dealer maar even kontakt op nemen met Tech support.
er is een injektor stuk. retour van injektors losmaken en starten. er zal bij een injektor meer brandstof langs retour wegvloeien. dat is diegene die stuk is.
Bij de 1.4 hdi komt het soms voor dat de nokkenas zich een beetje zijdelings verplaatst,de nokkenas sensor werkt dan niet meer. (tijdens het starten is synchronisatie nodig). Maar zoals oldtimer al zij, beste is om er een echte dealer na te laten kijken die zal over dit probleem kontakt kan opnemen met de helpdesk als hij er niet uitkomt. Ik zou persoonlijk eerst even de nokkenassensor laten controleren !!
succes.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar