Het betreft hier een 807 ST 2,2 HDI.
Na het vervangen van de Turbo zijn er nog steeds problemen met de auto.Het storingslampje brandt in het dashbord. Na het uitlezen met de scanner komt op het display van de scanner 'Laaddruk te hoog'. Wat kan ik nog meer vervangen om het probleem op te lossen?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
het gehele vacuum gestuurde systeem van de motor kontroleren. waarschijnlijk is er ergens een lek in het vacuumcircuit waardoor de turbo niet juist gestuurd wordt. de vacuumdoos van de swirlkleppen wil hier wel eens de oorzaak v h probleem zijn.
Hallo Mr Vervoort,
het probleem doet zich enkel voor bij lange afstanden. Bij korte ritten is er geen enkel probleem. Ik heb contact opgenomen met de firma die de turbo geleverd heeft. (Turbo's Hoed) En die zeggen dat het mogelijk is dat ik een slechte turbo heb. Ze willen me gratis een andere opsturen.
Rudy, wat zijn precies de problemen met de auto? Gaat alleen het lampje aan of gaat hij ook in noodloop met als gevolg geen of weinig vermogen en toerental begrenzing ?.
groeten, TL
Rudy, auto uitgelezen vandaag, geen storingen meer in geheugen. Membraam wat de swirlkleppen bedient is inderdaat lek waardoor het vacuum in elkaar storte. Het gehele vacuum gestuurde turbo/egr systeem werkt dan niet goed waardoor je rare storingen krijgt.
groeten TL. en een goede jaarwisseling. !
hallo allemaal
ikheb dezelfde probleem met mijn 807 er staat ook storing uitlaatgasklep?? En nu heb me vriend er ook een maar bij staat er storing emissisysteem en roetfilter niveau te laag?? wat kan dat allemaal zijn hebben hier enige ervaring mee?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 807 of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar