na het vervangen van de koppakking heeft de auto(met name tussen stationair en 3000omw/min) te weinig vermogen distr-timing is goed swirl-kleppen van variabel inlaatspruitstuk werken goed. turbo werkt, vacuumcircuit is goed aangesloten. er branden geen storingslampjes, en er zijn ook geen storingen opgeslagen. injector eerste cil is vervangen (zat vastgerrot). nieuwe luchtmassameter geprobeerd. zit op dood spoor, wellicht heeft er nog iemand een helder idee. m.v.g, harry
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Egr-klep blijft open staan?
grtn geert
helaas, al afgestopt, maar maakt niks uit. auto reed voor de rep ook perfect.
Vlak voor het inlaatspruitstuk zitten een paar kleppen. Blijven deze niet beide dichtstaan?
nee, deze functioneren correct.
Harry,
Wij hebben het zelfde probleem met een 807 hdi .
ook Na het vervangen van cil kop en verstuivers
is er al wat bekent over dit probleem?
gr ej
ten eerste mijn excuses dat ik de oplossing vergeten ben te plaatsen, maar bij mij was er tijdens het monteren van het nokkenashuis een tuimelaar omgevallen waardoor een cilinder niet goed meeliep.
ruitenwisser interval werkt niet ,en weet niet of er een regensensor opzit .kun je die zo zien .gewone stand en snelle stand werkt wel.
16 jaar
[quote=sander klaas jan]ruitenwisser interval werkt niet ,en weet niet of er een regensensor opzit .kun je die zo zien .gewone stand en snelle stand werkt wel.[/quote]
Dit slaat niet op deze topic denk ik.......
o sorry ik probeerde even wat en vermoedelijk verkeerde oplossing zoeker
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 807 of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar