Peugeot 307: ugr

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Diesel, Motorcode: hdi 2.0 100kw

een ugr schakelaar/klep aan de brandstofpomp zit deze aan de opvoerpomp? en kan deze tijdelijke storingen veroorzaken die in de boordcomputer worden weergegeven als storing aan het elektronische antidiefstalsysteem??

antoonio

Geplaatst door antoonio (0) , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 307? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

8 Reacties

oldtimer (0) PRO, 15 jaar geleden

elektronisch antidiefstalsysteem heeft niets met UGR te maken.

oldtimer (0) PRO, 15 jaar geleden

Ugr klep zit op het uitlaatspruitstuk met een verbinding naar het inlaatspruitstuk en wordt vacuum gestuurd door een paar elektrokleppen en heeft dus niets met het brandstofsysteem te maken maar met het inlaatluchtsysteem.

antoonio (0), 15 jaar geleden

bedankt alvast . weet je misschien iets van een 307 of iemand die hier iets vanaf weet zie .haperen motor 307 2004
bvb dank

oldtimer (0) PRO, 15 jaar geleden

Ik denk dat dit zonder gedegen diagnose met de diag haast niet op te lossen is,je zou eens de stekker van de luchthoeveelheidsmeter af kunnen trekken en dan nog eens rijden, het lampje gaat dan wel branden maar de UGR werkt dan niet,houdt hij dan niet in weet je in elk geval dat het in de werking van de UGR zit.

antoonio (0), 15 jaar geleden

ugr
met de luchthoeveelheidsmeter bedoel je dan de stekker op de slang vanaf de filter of een van de stekkers vanaf de intercooler naar het inlaatspruitstuk ? ik heb wel ontdekt dat de slang aan het inlaatspruitstuk loszat ik heb de stekker op de slang die vanaf de filter loopt losgemaakt en ben een klein stukje gaan rijden loop dan normaal . alleen bij contact even de filter in beeld daarna weg en geen enkele melding meer op boordcomputer

oldtimer (0) PRO, 15 jaar geleden

dan is je probleem waarschijnlijk een kappotte luchthoeveeelheidsmeter.

antoonio (0), 15 jaar geleden

voor oplossing?? zie haperen motor {lucht hoeveelheidsmeter werkt volgens diag prima}

antoonio (0), 15 jaar geleden

ik heb inmiddels ontdekt dat een van de klepjes [het onderste] in T stuk bij het inlaatspruitstuk niet werkt mechanisme was kapot de klepjes worden met een klein lucht slangetje bediend ik heb het klepje verwijderd hij rijdt nu normaal ?wat is de invloed van dit klepje.verder het inlaatspruitstuk is erg vervuild kan dit gereinigd worden of maakt dit niets uit.en hoe moet dit. wagen heeft 190000km gelopen.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum