Peugeot 206: ventilator climat control

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine, Motorcode: NFU, Motorinhoud (cc): 1600, Vermogen (kw): 80

Hallo medeformurers,

Ik ben hier nieuw. Ik ben Kees 56 jaar en woon in Dronten. In vroeger dagen zelf heel veel gesleuteld aan een peugeot 104. Nu na vele jaren Citroen weer een goudkleurige Peugeot 206 station die ik een klein jaar geleden heb gekocht. Bevalt mij prima. Er zit wel een onaardigheidje aan de climat control.
Op zich verwarmt en koelt hij goed. Alleen gaat de ventilator in de "auto" stand direct na het wegrijden wisselend van vrijwel vol toeren terug naar minimaal en weer naar vol toeren. Na verloop van tijd (motor of cabine op temperatuur?) blijft de ventilator in de lage stand. Op de "hand" kan je ieder willekeurig toerental gewoon instellen. Ik heb al verschillende andere lijntjes gelezen, o.a. met een kapotte kachelweerstand, maar dat lijk me hier niet aan de orde omdat op de hand wel ieder toerental gekozen kan worden.
Veder verdwaal ik een beetje tussen mogelijkheden als binnenruimte temperatuur censor, inblaaslucht censor of het opnieuw inleren hiervan. Wie o wie helpt mij hier aan een oplossing?

cork

Geplaatst door cork (0) , lid sinds 8 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

0 Reacties

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.

offgridcentrum