Hallo iedereen.Wil graag het volgende probleem voorleggen.Mijn J5 van 1988 krijgt altijd water binnen onder het dashboard als het regent.Dit gebeurt enkel als de bestelwagen stil staat(geparkeerd).Kan niet vinden vanwaar het komt.Heb nochtans de dichting van de voorruit vervangen doch zonder resultaat.Heb gehoord dat er nog voertuigen van dit type dit probleem hebben.Hoop dat er iemand mij kan helpen want ik vind dit echt vervelend.Alvast bedankt.
Groetjes,
Freddy
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Bedankt voor je antwoord.Ga het een keer proberen in de zomer.Ik wou dat ik je kon helpen met je probleem,maar helaas....maar iemand zal je wel helpen denk ik.Nogmaals bedankt
Ja.....je zegt het,motor sterk,maar de rest...hmmmmmm.Heb zopas de radiator,de koppeling en het stuurhuis moeten vernieuwen.De dieselpomp laten reviseren.Het ontluchtingssysteem van de mazoutfilter verandert(membraam kapot) door 1 van een Nissan en daarbij ook de verwarming van de mazout afgekoppeld(motor viel altijd stil),hetgeen ook een altijd voorkomend probleem is met de J5 en de alternator gereviseerd......en dit alles op hetzelfde moment.Raar maar waar,maar ja.......de motor is echt goed(278000 km en moet nog 222000 km mee...lollll).
Heb nog een klein probleempje(hoop ik).Wanneer ik aan het rijden ben aan eenzelfde toerental,krijgt de motor plots meer vermogen,hiermee wil ik zeggen dat de J5 ineens sneller gaat.Dacht misschien dat de verstuivers vervangen moeten worden,maar weet het echt niet.
Groetjes,
Freddy
18 jaar
Goedenavond....(weet je voornaam niet)
Mijn bestelwagen is een 2500 diesel zonder turbo.De motor rookt niet,enkel bij koud start een beetje blauw hetgeen na een paar honderd meter al verdwijnt.Olieverbruik is 0,5 liter op 5000 km,hetgeen wel normaal is met 278000 km op te teller.Het brandstofverbruik is tussen de 8 en 9 liter per 100 km,wat niet zoveel is voor een lange en verhoogde, uitvoering.Soms wanneer ik stop en in neutraal zet durft het toerental van de motor wel eens zeer hoog gaan,doch dit gebeurt niet veel.Het is daarom dat ik dacht dat er 1 of meerdere verstuivers lekken.Maar zoals je zegt kan ik dit gemakkelijk testen of beter gezegd "laten testen"....lollll.Dit kan er ook nog bij.Is moeilijk voor mij om afscheid te nemen van deze "bruuske machine".Heeft wel wat, deze..... "krachtpatser".O.K...ik wens je een prettig weekend.
Groetjes,
Freddy
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot J5 of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar