close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Porsche Carrera: occasie

Bouwjaar: 1986

Moet naar een porsche carrera 2 van 1986 gaan kijken in occasie..de vraag is , naar wat moet ik kijken ? heeft 110000km....

Geplaatst door

marc denuit (0)
badge

al 20 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

hoi,


en olie lekage..


paul,

P. Kelder 0
badge

19 jaar

Bekijk hem heel goed van de onderkant, ze willen nog wel eens behoorlijk rot zijn.

RoelV 0
badge

19 jaar

een carrera van 1986 is zeker niet roestgevoelig ,behalve met slecht-gerepareerde schade dus kijk daar goed naar en de onderhoudshistorie is belangrijk ,dat geeft de auto ook meerwaarde. verder zijn olielekkage dure reparatie's kijk vooral naar de olieleidingen in de wielkasten en de uitlaat is erg duur en de koppeling, verder zijn het probleemloze auto's

klaas willems 0
badge

19 jaar

Hallo jongens,Klopt helemaal klaas, een 911 van 86 is onder normale omstandigheden zeker niet roestgevoelig,dat integenstalling tot zijn (veel ) oudere voorgangers(tot ongeveer 79) . Belangrijk bij aanschaf van deze auto is dat hij een normaal verleden heeft, en dat er inderdaad door goede mensen aan gewerkt is. Is dat zo, en is er geen schade die slecht hersteld is, is nog een puntje van aandacht, de herkomst van de auto.
Is hij door de huidige eigenaar langere tijd gereden?? of heeft hij hem pas en hoeveel eigenaren heeft de auto gehad. Dit ivm de geloofwaardigheid van de opgegeven gegevens,het zijn autos waar door de jaren heel veel mee geklooit werd/word denk ook maar aan omkatten of gesctolen onderdelen monteren etc etc.
Kun je een kopen met een betrouwbare historie dan is het een zeer betrouwbare en degelijke auto die zeer goed geschikt is voor dagelijks gebruik.
PS de olielekkages die het meest voorkomen zijn de zittingen van de olieretour(ronde buisjes aan de onderkant van de motor tussen de cylinders)
Niet overdreven veel werk voor te vervangen, de oude buisjes worden dan doorgezaagt en vervangen door nieuwe die als een telescoopantenne uitgeschoven kunnen worden(anders zou je cilinderkoppen moeten losnemen om ruimte te maken.

Veel succes.

leon 0

18 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Porsche 911 of stel zelf een nieuwe vraag.