👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
hoi bij deze wil ik kenbaar maken dat ik best wel aan het zoeken ben geweest,maar kan toch op de een of andere manier niet de oplossing vinden.
de airco is afgevuld met 810 gram R134.
stationair werkt de airco uitstekend(de druk is ook goed)
bij de 2200 toeren valt de airco pomp aansturing uit.
dit is zichtbaar op de uitleesapparatuut van Wurth .
de condensor was zeer slecht en is reeds vervangen,maar de klacht blijft bestaan.
ik heb 3 renault dealers gebeld,maar deze zeggen het probleem niet te kennen.
het kan toeval zijn,maar de klacht is ontstaan na een reparatie van een afgebroken EGR klep die door de turbo is gegaan.
na het halen van de auto was het probleem aanwezig.
uiteraard weet de desbetreffende dealer uit arnhem van niets.
wie kan mij op weg helpen met een antwoord,danwel met een verwijzing in dit forum?
vast bedankt ,
bert
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Dit komt wel vaker voor. Het probleem zit in de elektrische variabele aansturing van de compressor. De dealer kan deze storing ook uitlezen. Wat het meeste voorkomt is dat de stekker van de elektroklep op de compressor geoxideerd is, maar het kan ook in de bedrading ,het bed.paneel ,of de elektroklep zelf zitten. Advies is om eerst naar de stekker te kijken,dan de elektroklep doormeten (ong.30 ohm dacht ik),en als dit in orde is de bedrading door te meten.Marcel
zit er geen slijpsel in de pom laatst ook aan het zoeken geweest stationair goed werken met gas geven werdt alles warm inplaats van koud zat slijpsel in de pomp ..
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar