Hallo wij hebben een twingo van 96 staan met een c3g motor met monopoint injectie.
Deze auto start moeilijk en als je gas geeft slaat hij af, geen foudcodes met uitlezen.
Hebben al vervangen de temp. sensor van de koelvloeistof (witte sensor in de cilinderkop) tevens de bdp sensor op het vliegwiel.
Denk zelf aan een brandstofprobleem, als je gas geeft slaat de auto af en ruikt hij heel erg naar benziene net of hij verzuipt
zit er ergens een losse drukregelaar?
Geplaatst door saus (0) PRO , lid sinds 17 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Twingo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Twingo of stel zelf een nieuwe vraag.
7 Reacties
Henk Nobach (0) PRO, 17 jaar geleden
Verdelerkap en rotor al vervangen?
saus (0) PRO, 17 jaar geleden
Verdelerkap rotor kabels bobine en bougies zijn vervangen
bedankt voor u reactie
Pallab (0) PRO, 17 jaar geleden
brandstoffilter ooit is vervangen? zo niet doet het dan maar.
AS1 (105), 17 jaar geleden
katalysator verstopt?
sam (0) PRO, 17 jaar geleden
Soort gelijk probleem gehad met twingo. Heb ook nog brandstofpomp in tank vervangen. Geen resultaat. Bekijk eens of de ecu(computer) naast de accu niet tegen de +pool accu aan is gekomen. Dit was bij mij het probleem . Sloop ecu geplaatst probleem opgelost. succes!!!!!
limp (0) PRO, 17 jaar geleden
lambda waarden zijn die wel goed
word het niet beter als de motor warm is
kleppen stellen wil wel eens helpen
gurbe (0), 17 jaar geleden
het komt ook wel eens voor dat de injector open blijft staan dan spuit ie gewoon door.
moet je de motor laten lopen zonder luchtfilterhuis.
dan kun je wel zien of de injector ook door spuit