De blazer van de verwarming blaasd enkel op stand 4 ,op stand 1,2 en3 doet deze niets ;weet iemand wat er aan de hand is ?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
kachel weerstanden stuk, maar deze gaan niet zomaar stuk.
Vaak draait het motertje dan te zwaar van de ventilater, dus ook het motertje smeren, ik gebruik hier voor versnellingsbakolie, die is wat dikker.
Stinkt in het begin wel maar dat gaat wel over.(versnellingsbakolie)
Het zal toch het motorke zijn denk ik , heb vandaag een andere weerstand en andere draaiknoppen maar het probleem blijft.Ik ga proberen van de kachelmotor uit te bouwen .
14 jaar
ik heb de blazer gedemonteerd en er bleek slecht contact te zijn in de stekker van de weerstand , stekker proper gemaakt en de fisjes dichtgeplooid en alles is nu in orde , de blazer gaat in elke stand.
Toch bedankt om mee te denken .
14 jaar
hoi ik heb een renault megane senic 2.0 l uit 1997 en mijn verwarming word niet warm waar kan dit aan liggen en hoe kan ik dit oplossen
14 jaar
Héél vaak ligt dat aan een verstopte kachelradiator in de auto. Die is uit te spoelen (met water en/of caustic soda, dat staat elders op deze site beschreven, voorzichtig!!) of te vervangen. (Als één van de twee slangen daarvan heet wordt en de andere niet, is dit meestal het geval.)
14 jaar
oke weet u misschien waar ik die kan vinden dan kan ik proberen wat hij doet
alsvast bedankt[quote=Heino4267]Héél vaak ligt dat aan een verstopte kachelradiator in de auto. Die is uit te spoelen (met water en/of caustic soda, dat staat elders op deze site beschreven, voorzichtig!!) of te vervangen. (Als één van de twee slangen daarvan heet wordt en de andere niet, is dit meestal het geval.)[/quote]
14 jaar
Hoe dat bij jouw auto precies zit weet ik niet, maar de 2 verwarmingsbuizen moeten door het schutbord heen je interieur in.
Als je dus "achter de motor en onder de voorruit" zoekt naar die twee leidingen, moet je ze kunnen vinden.
14 jaar
heb het probleem gevonden, er was een kabelbreuk (koperdraad was door de bekleding niet) aan de fiche van de weerstand van de blazer deze heb ik terug gesoldeert en nu gaat de blazer in al de 4 standen.
Bij deze zou ik dan ook de mensen willen bedanken voor de reacties !
mvg geert
14 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Master of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar