Wie kan mij helpen, alle bedrading van lmm naar ecu en voeding en massa ecu door gemeten geen fouten. Stekker van de lmm vervangen, ben nu drie lmm verder en steeds het zelfde probleem. Mvg leo
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Het lijkt mij sterk dat je dat kan meten: de LMM krijgt een bepaalde exact contante stroom aangeleverd en de spanning over de LMM is een maat voor de afkoeling ervan door de passerende luchthoeveelheid.
Hij hoort dus géén accuspanning te krijgen!!
Op de stekker van de lmm een voeding van 12 volt, en twee maal een 5 volt, en een massa die kan je meten, en ik heb de bedrading van de stekker lmm naar de ecu met een weerstands meeting door gemeten om evt draad breuk op te sporen
8 jaar
En wat brand er door dan, de gloeidraaid of de temperatuursensor.
8 jaar
Twee keer de achterste gloeidraad en de laatste keer de voorste gloeidraad half als je de gloeidraad van de zijkant bekijkt is hij in het midden nog maar de helft van de dikte als of er een stukje uit/af is maar de draad is nog wel heel
8 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Trafic of stel zelf een nieuwe vraag.
8 jaar