👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
2 jaar geleden een gas3 installatie in laten zetten, maar de auto rijdt sindsdien erg beroerd, wie heeft hier ervaring mee?
Geplaatst door
al 15 jaar lid
Als het probleem al vanaf de montage bestaat, dan is er een fout gemaakt met de montage. Hoe rijdt de auto op benzine?
15 jaar
kan alles zijn maar deze lopen anders perfect op gas
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Kangoo of stel zelf een nieuwe vraag.
Als het probleem al vanaf de montage bestaat, dan is er een fout gemaakt met de montage.
Hoe rijdt de auto op benzine?
15 jaar