Kachel blaast alleen koude lucht,koelvloeistof is voldoende en is ontlucht.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
wordt de motor niet te heet en worden je radiateur slangen wel warm anders zit werkt je thermostaat niet meer.
Als je thermostaat kapot is en dicht blijft kan je motor te heet worden, maar als ie open blijft en vooral met dit weer wordt ie niet warm genoeg omdat je koeling continu gekoeld wordt.
Ik denk eerder dat een klep v/d kachel dat je warm/koud lucht regelt, het niet doet en bij koud blijft hangen.
16 jaar
Het zou kunnen dat de kachelradiateur verstopt zit.
Als de motor warm is wordt dan de ingaande en uitgaande slang van de kachel ongeveer even warm?
Als hier behoorlijk verschil in zit is de doorstroming van de kachelradiateur te weinig.
in en uitgaande slangen zijn even warm
16 jaar
blijft de kachel klep niet hangen even contakt aan'.
en luisteren of je hem hoort opene cq dicht gaan .
mvg willem2
ja ik weet het is al gezegd
16 jaar
Is deze met climat control?
Zo ja wordt hij dan niet toevallig warm op de hoogste stand(26)?
als hij verstopt is wat kan ik zelf doen
15 jaar
ik denk dat ik exact hetzelfde probleem heb, als je de auto start dan word hij aan beide zijde gewoon normaal warm en na een tijdje word bij deze de bestuurderskant koud todat je hem op 26 graden zet, dan wordt ie pas echt weer heet
aan de bijrijderskant geen probleem
(Laguna 2002 Dynamik met gescheiden ECC)
15 jaar
Hallo
Dit probleem heb ik ook, maar dan meestal aan de bijrijders kant. Na enige tijd in de auto te hebben gereden komt er plots enkel koude lucht uit en begint ie aan de bestuurderskant meer te verwarmen. Best irritant. Soms helpt het als je de temp even naar max zet en weer terug, of geheel uit en weer aan.
Wie weet hier raad mee.....
15 jaar
Exact hetzelfde probleem als bij Kempers en Hermans. Betreft Laguna Grand Tour 2.2. Interieur wordt eerst verwarmd. Na een tijd, als de temp. bereikt is, neemt de toegevoerde warmte onder en boven af (aan beide kanten) en wordt het kouder. Pas als de temperatuur d.m.v. de Climate Control Unit knop weer graden hoger wordt ingesteld, wordt er weer verwarmd, waarna het proces zich herhaalt. De unit is al een keer van een nieuwe temp. voeler/chip voorzien.
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar