hallo kachel wordt niet warm wat kan dit wezen
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heb je climat control? Zo nee dan denk ik verstopte radiateur. Dit kan je voelen door bij het brandschot in het motorcompartiment te voelen of zowel de ingaande als uitgaande water slang warm worden. Als er eentje koud blijft is ie verstopt.
Kachel wordt niet warm bijde slangen de in en uitgaand zijn warm toe de kachelradiateur aan toe
14 jaar
heb wel climate control
14 jaar
Dan zal je moeten kijken of de regelklep wel beweegt. Ik weet niet of dat bij de lag I ook kan, maar bij de II kan je als je onder het dashboard ligt en naar boven kijkt de kleppen zien bewegen. Dan kan je zien of de servo's nog vast zitten aan de regelkleppen, en of de servo's wel bewegen.
14 jaar
servos bewegen wel maar volgens mij mist er een tandwieltje heb foto gemaakt mmar hoe kan ik die versturen
14 jaar
Probeer eens in eerste instantie om te ontluchten via de nippels op de leidingen.
Regelkleppen? Als bovenstaande niet werkt, ga er maar vanuit dat je kachelradiateur aan vervanging toe is. Het meest voorkomende probleem. Ik neem aan dat de temp. meter wel juiste temperatuur aangeeft en de wijzer bij bedrijfstemperatuur om en nabij het midden van de schaal staat? Als dat niet zo is en de wijzer onderin de meter blijft, de thermostaat ook vervangen (deze blijft dan openstaan, zodat de motor niet goed op temperatuur kan komen en welke ook invloed heeft op de warme lucht in de auto). De kachelradiateur bevindt zich in het interieur, ongeveer achter de radio. Hier kun je bij via de bestuurderskant. Er zijn 2 types kachelradiateurs: Behr en Valeo. Het verschil is de lengte van de pijpen. Welke jij nodig hebt, weet ik niet. Kosten zijn ca 60 Euro. Demontage van de kachelradiateur kan evt. door enkel de leiding in het interieur los te koppelen. Natuurlijk wel de koelvloeistof opvangen.
14 jaar
www.imageshack.us hiermee kan je uploaden.
14 jaar
die nippels om te onluchten zitten die bij de motor of in de auto. die nippels die bij de moter zitten zijn die niet van de airco.
mv.gr adry
14 jaar
De nippels op de leidingen onder de motorkap. De airco heeft hier niks mee te maken. Daar zit het probleem ook niet. Waar het om gaat is dat je eerst zeker weet dat de doorvoer van koelvloeistof niet wordt gestagneerd door een luchtbel. Door te ontluchten zouden evt. luchtbellen kunnen ontsnappen. Zodra de koelvloeistof met lopende motor uit betreffende nippels beginnen te lopen, dan loopt het daar in ieder geval door en dan kun je een dergelijke oorzaak uitsluiten.
14 jaar
die nippels lijken die op ventielen van een band want daar zijn er twee van moet ik die hebben.
14 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar