👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Hallo,
Graag jullie mening over het volgende :
Wij hebben een master uit 2002 2.2dci (100hp) omgebouwd tot camper.
Wij reden richting Duitsland om een weekje te gaan camperen toen we op de snelweg plots een rood olielampje kregen... stationaor ging het lampje zwakker branden maar wel snel de motor uit gezet !
Auto is naar de garage gebracht en daar kwamen ze tot de conclusie dat de ketting die de oliepomp aanrijft 'slap) hangt alsof een spanrol los is gelopen.. er zit wel ijzer in de carterpan maar waar het vandaan komt kunnen ze me niet vertellen... wel dat ik de motor maar moest laten vervangen omdat er zo gezegt geen reddwn meer aan was .
Nu is mijn vraag is dit een bekend probleem bij iemand en denk je dat het te repareren is ? Of inderdaad wat de garage zegt een ruil of revisieblok zoeken en laten vervangen ? Graag jullie mening en ideeën
Tips en advies zijn altijd welkom ook voor adresjes om evt een ander motorblok aan te schaffen.
Alvast bedankt
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Zoveel ik weet staat er geen spandoek op die ketting...
Heb je misschien foto's van de schade?
Hoe draaide de motor voor dat je die had stil gelegd? (Normaal of maakte deze lawaai)
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Master of stel zelf een nieuwe vraag.
6 jaar