👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Goedendag dames/heren problemcar,
Wij hebben een Renault Master die tijdens en na een lange rit beneden blijft staan, de klant moet het pedaal
met zijn voet weer omhoog doen. We hebben het koppelingscilinder bij het pedaal al vervangen en
goed ontlucht maar het probleem heeft zich weer voorgedaan.
Nou dachten wij aan het hydraulische druklager maar die is zichtbaar niet lek en om die klakkeloos te vervangen
is ook niet ideaal dus hopen we dat iemand ooit hetzelfde probleem heeft meegemaakt...
Alvast Bedankt!!
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
kijk eens of er geen scheur zit in de bevestiging van de pedaal zodat de pedaal scheef gaat
Doet me toch denken aan lucht. (gas) veroorzaakt door de slechte kwaliteit van de remvloeistof. Het is gedeeltelijk water wat gaat koken. Ontluchten helpt niet echt omdat water zwaarder is dan remvloeistof en onder in de hulpcilinder blijft staan. Het ontluchtingsgaatje zit boven. Mogelijk helpt het als je een (on)behoorlijke hoeveelheid remvloeistof met snelheid door het systeem stuurt. Ik ga er van uit dat de hulpcilnder niet eenvoudig te verwijderen is? anders maak je hem los en hou je hem op zijn kop. tijdens het ontluchten. Aan wat eruit komt weet je meteen of mijn verhaal klopt.
we hebben het gevonden. het was het nieuwe koppelingscilinder bij het pedaal, de cupjes bleven hangen vanwege een braam
wat niet was weggehaald in de fabriek.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Master of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar