Hallo, Voor het blok langs loopt een stuurbekrachtigingsslang van de koeler naar rechts van het blok.
Deze slang sluit aan op een leidingdeel met een tule en een klem, de koelerzijde
zit met een gekrompen aansluiting vast. De verbinding met tule een klem blijft maar lekken, heb slang al ingekort, heeft half jaar gewerkt, lekt nu weer, wat moet ik allemaal vervangen om dit probleem op te lossen, De delen met de gekrompen aansluitingen zitten eeuwig aan elkaar vast neem ik aan ?
Bedankt voor info alvast
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Nee hoor, kun je bij elke hydrauliek boer laten maken, op elke maat. Demonteren en ff meenemen naar een bedrijf die deze slangen maakt en klaar is kees.
Kost ook nog eens geen drol.
Sytze
Hoi, Sytze.
Maar ergens zul je zelf toch een verbinding moeten maken, anders kun je het spul niet monteren, of de hydrauliekboer moet het in de auto fiksen ?
Tis de lagedruk zijde trouwens
Groet
Jan
18 jaar
Als het alleen de aanvoerleiding is, kun je zelf ook wel een stuk slang halen wat eraan kan, mits bestendig natuurlijk. Is het helemaal flexibele leiding of is het een harde leiding?
Zijn namelijk knelkoppelingen in alle maten te krijgen, dus dat moet wel kunnen.
Sytze
Heb al wat spullen gehaald, knelkoppelingen, slang, stukje leiding, het is de overgang van een slang naar een harde leiding die lekt, dit is geen gekrompen vaste koppeling maar gewoon een verbinding van een tule met een veerklem. Ik ga wat prutsen je leest het resultaat wel
Jan
18 jaar
Heb al wat spullen gehaald, knelkoppelingen, slang, stukje leiding, het is de overgang van een slang naar een harde leiding die lekt, dit is geen gekrompen vaste koppeling maar gewoon een verbinding van een tule met een veerklem. Ik ga wat prutsen je leest het resultaat wel
Jan
18 jaar
Kijk es aan......
Leiding verlengd met dubbele knelkoppeling 12 mm + 10 cm extra leiding met einde opgetrompt naar 13 mm (dan zit slang wat strakker), slang ingekort en nieuwe klem geplaatst.
De boel zit weer dicht.
In de vorige berichtjes had ik het over tule met veerklem, dit moet zijn slangpilaar met veerklem.
Goede vakantie allemaal
18 jaar
Kijk nou toch es aan!!! Het nivo van techneuten in nederland klimt tot ongekende hoogte.
Nog ff bussie en je kan zo an het werk in iedere werkplaats.
Keurig opgelost!
Wat een hoop werk voor een leiding van 44,-.
Maar Henk, welk een passie en knooigenot loop je dan wel niet mis?
Bussie is geen prof niewaar? Ik vind het wel mooi dat pielen, als een ander het doet!
Sytze
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar