De auto start prima. Maar tot 2500 toeren houdt hij in. En stottert erg...Pas boven de 2500 toeren loopt hij goed maar wanneer je dan schakelt is t weer ellende. Bij stationair lopen zakt de toerenteller steeds lager maar hij slaat niet af. Maar gaat op en neer in toeren. Het lijkt of hij op 3 cilinders loopt. Iemand enig idee?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Kangoo of stel zelf een nieuwe vraag.
Uitlezen geeft antwoorden , ik vermoed een slechte/defecte penbobine of bougie.
Stationair lopen kan ook een vervuild gasklephuis zijn.
9 jaar