Renault Megane: Motor rammelt

Bouwjaar: 2005, Brandstof: LPG, Motorcode: 16

Ik heb net een koplamp laten vervangen bij de kwikfit. Kwam er zelf niet aan om dit te doen. Nu gaven ze aan dat de "motorstang" vervangen moest worden. Als ik het goed begrepen heb zit deze vast aan de uitlaat waardoor ook bij stationair draaien de auto/motor schud. Kosten 180 euro aangezien men een origineel onderdeel bij Renault moesten bestellen. Ik weet nu zelf niet welk onderdeel dit nu is. Iemand enig idee of een betere prijs in het zuiden des landes?

Groetjes
Pascal

calle1977

Geplaatst door calle1977 (0) , lid sinds 11 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Mégane? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

primera p11 (0), 11 jaar geleden

ik zou bij de kwikfit niks laten vervangen.
Laat het eens beoordelen bij de dealer of een goed universeel.
Pas op met de kwikfit,je gaat voor een lampje naar binnen en vervolgens vinden ze van alles waar je niet om gevraagd hebt.

kaleido 1 (1385) PRO, 11 jaar geleden

Mijn ervaring , maarja daar gaan we weer , met ons commentaar over deze fastfitter.

ernhemmer (0), 11 jaar geleden

Indd afzeiken. Bereik je niks mee. Ojee als je 1-mans bedrijfje falliet gaat. Klop je toch snel aan zonde allemaal. Lopen genoeg rotte appels rond. Bij dealer idem ditto

primera p11 (0), 11 jaar geleden

Heeft niks met rotte appels te maken,de kwikfit heeft een andere formule dan een dealer en/of een universeel.
Daar is niks mis mee,maar zodra ze zich gaan richten op reparatie's en apk keuringen moet je de mensen ook fatsoenlijk op gaan leiden.
Wat ze doen is een stroman neerzetten in een filiaal (lees:een opgeleide of ervaren monteur)en de rest zijn handige jongens.
Meer niet,en die gaan bij jouw aan je auto sleutelen,en dan mag je hopen dat dat op een correcte manier gebeurd.
De kwikfit is leuk voor een uitlaatje en/of banden wissel,de rest vergt een goede opleiding en geen handige jongens werk.
Daar komt nog bij dat als je met de auto binnen rijd voor twee voorbanden dat ze de opdracht hebben om ook even naar de
remmen en de uitlaat te kijken,kortom,daar verdienen ze hun geld mee.
Niks mis mee,meer houd daar wel rekening mee,dat is bij de ts ook gebeurd,komt binnen voor iets anders en gelijk komt dit er ook bij.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Mégane of stel zelf een nieuwe vraag.