Compleet andere motor met brandstofpomp ingebouwd. Motor slaat op volle toeren aan gedurende 1 sec en slaat dan af.
Draadje (oogje) van de brandstofpomp verwijderd dan blijft de motor stationair lopen en met gasgeven valt hij stil. Wanneer hij stationair loopt en het draadje er weer op zet valt hij stil.
Wie heeft er een oplossing voor dit probleem??
Geplaatst door nico tolenaars (0) PRO , lid sinds 16 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Renault Kangoo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Kangoo of stel zelf een nieuwe vraag.
4 Reacties
MAXIM (0) PRO, 16 jaar geleden
ik heb dit wel eens gehad met een slechte mazoutpomp
ze zat intern geblokeerd
gellukkig grijpt de computer in waardoor de motor uitviel
als je het bovenste deksel van de pomp lift,dit gaat vrij vlot , zit daar een klein hendeltje , daar waar vroeger de gaskabel op aangesloten was ,
dit moet vlot bewegen met de vinger, in mijn geval blokeerde dit na enkele malen bewogen te hebben,wardoor hij in vollast blijft staan.
dit zou een mogelijke oorzaak kunnen zijn
grts
romeoraf (0) PRO, 16 jaar geleden
Ik denk dat we eerder eens de temp. sensor moeten controleren, mogelijk niet aangesloten.
Raf.
MAXIM (0) PRO, 16 jaar geleden
mogelijk heeft hij nog een gedeeltelijke gaskbel die ergens onder de batterij de potentiometer bestuurd
kangoo heeft dit sijsteem lange tijd gebruikt
in dit geval kan het simpelweg de gaskabel zijn die hapert
limp (0) PRO, 16 jaar geleden
is de startvergrendeling van de brandstofpomp ook van die andere motor over gezet?
dan denk ik dat de oude brandstofpomp er weer moet worden opgezet ivm gedecodeerd afslag ventiel
of is dit niet het geval
groeten limp