Hallo,
mijn motor zijn klepzittingen zijn op wegens op lpg rijden. Heb een donormotor gevonden met 129,000km die enkel op benzine heeft gereden.
1 er zat wel een automaat op en ik heb een manuele bak, is dit een probleem?
2 Ik zie dat er toch iets verschil in zit.
- Bij de oude motor zit de verdelerblok vooraan de motor en bij de andere rechtsbovenaan het blok
- Bij de andere motor hangt de bobine onder de voorruit en bij de oude motor niet -weet niet waar precies..
Zijn er dan toch verschillende F3R motoren gemaakt?
Levert dit problemen op bij inbouw.?
MVG
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
In het verleden heb ik wel eens met deze motoren gewerkt in lpg-uitvoering waarbij de kleppen idd een zwak punt bleken.
Er is sprake van een F3R 262 en F3R 264-motor en die zijn idd verschillend.
Waarom laat je de kop niet reviseren, voor 1000 euro rijd je weer rond.
I.p.v te gaan zitten kloten met een andere motor.
15 jaar
Ik dacht , de oude motor heeft er 300.000km opzitten dus ook het onderblok. Deze motor leek me een goede keuze.
Zijn de motoren dusdanig anders dat ik deze dus niet kan gebruiken?
15 jaar
Probeer ik het zo
Weet iemand of de cilinderkop van een F3S F723 te gebruiken is op een motor F3S J768 ?
mvg
15 jaar
Echt niemand?
15 jaar
Als niemand het weet, zou ik het niet riskeren, zelfs als je geen uiterlijke verschillen ziet.
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar