auto is slepend naar mij gekomen , conclusie hogedruk pomp kapot ( hoorbare slijtage , geen druk, slijpsel in filter)
er is een gebruikte railpomp op gemonteerd , distributie riem, diesel filter zijn vervangen
de auto wil niet aan slaan, met hulp van startpilot loopt motor wel even, ik krijg een foutmelding : p0089, brandstofdruk regelaar.
injectoren geven geen abnormale retour , bij starten is de raildruk 600-700 bar
heeft iemand nog sugestie`s ?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
opstarten bij 600 a 700 bar is niet goed, veel te veel druk, druksensor meet dit en motor slaat niet aan.
Op de pomp zit een debietregelaar, zit deze niet vast in open toestand?
Ik ga er vanuit dat de juiste CR pomp vervangen is!
dirk
"opstarten bij 600 a 700 bar is niet goed, druksensor meet dit en motor slaat niet aan"
is helemaal juist particlier:)
Verder vertrouw ik de verstuivers ook niet meer met zoveel gruis.
Normaal gezien, dien je bij het vinden van metaalgruis in de pomp alles te vervangen en te reinigen, indien je dit niet doet voor het opstarten dan zal het gruis zich terug verspreiden en kan de pomp al weer getekend zijn om vroegtijdig de geest te geven.
dirk
inmiddels verstuivers ook vervangen en probleem opgelost
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Mégane of stel zelf een nieuwe vraag.
11 jaar