👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Goeiedag,
Mijn Laguna 2.0 turbo benzine ging "als een speer" totdat ik vandeweek de koppeling en vliegwiel heb laten vervangen.
Loopt nou stationair te zagen tussen 800 en 900 rpm
Getest op vacuumlek maar reageert nergens op de remreiniger.
Komt bij lage toeren hortend en stotend vooruit.
Als beetje snelheid maak is dat weg maar rijdt alsof handrem erop staat
Mist voor m'n gevoel ook zo'n 80pk
Wegens opnieuw moeten bestellen koppelingsdelen heeft de auto een week op de brug gehangen met de accu eruit.
Me laten vertellen dat de computer dat niet leuk vind en zichzelf nu weer opnieuw moet inleren,klopt dat en hoe lang duurt zoiets dan?
Wat mij bij de proefrit opviel dat de linker koplamp ging flikkeren en dat de toerenteller wegviel.
Moest auto eerst uitzetten toen deed teller het weer.
Terug gegaan uit laten lezen en uiteraard geen enkele storing, maar kan er zo niet eens mee rijden.
Garage alles gecheckt boven en onder en alles zit vast,aangesloten en op z'n plek
Net zelf beetje bezig geweest met uitlezen en nu stond opeens in display van de auto " oliedruk " met oliekannetje afgebeeld in fel rood, dan start hij ook niet meer.
toerenteller op 0 met draaiende motor en controleer esp ook in display
Op diagnose apparaat geen storing te zien.
Contact uit en weer starten en dan zijn opeens alle meldingen weer verdwenen en loopt ie weer te zagen.
Iemand enig idee wat probleem kan zijn?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Lijkt er toch echt op dat er bij de reparatie iets niet goed is gegaan.
Massakabel goed vast .
Denk dat de garage toch een extra inspanning moet leveren om de auto weer goed lopend te krijgen.
Misschien nieuwe software een optie.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.
1 jaar