👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Hallo, Het klepje van de benzinetank gaat niet van slot af. Wie weet raad
Geplaatst door
al 20 jaar lid
Lijkt het wel net of ie ontgrendeld?? Bij mijn megane 2 wilde hij ook niet meer open, toen was de kabel lossgeschoten van het zijpaneel.
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.
Lijkt het wel net of ie ontgrendeld??
Bij mijn megane 2 wilde hij ook niet meer open, toen was de kabel lossgeschoten van het zijpaneel.
18 jaar