Raildruk tijdens starten 105 tot 150 Atm.
Foutcode Df 053.
Startoerental 235 Omw/min.
Raildruk 105 tot 145 Bar.
Verstuivers getest (100 Procent).
Lektest tijdens starten, minimale lekkage.
Raildruksensor vern.
Volumeregelklep vern.
Motor slaat niet aan wat begrijpelijk is bij een raildruk van onder de 150 bar.
Spanning op raildruksensor gemeten (5 volt)
Wat kan hier aan de hand zijn ( Is ecu stuk ?)
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
pomp defect is een optie
Pomp ligt het niet aan want hij heeft dit al meerdere keren gehad de afgelopen tijd.
Als we hem aan trekken of met remreiniger starten kan hij goed weer 50 keer normaal starten.
Maar op zeker moment start hij niet , kan warme motor zijn of met koude.
De pomp is 100.000 km geleden gereviseerd en de verstuivers zijn toen ook alle vier vernieuwt.
Staat de pomp nog wel goed op tijd?
3 jaar
Uiteindelijk na veel proberen en uitlezen met weinig resultaat toch nog maar eens overlegt met een revisie bedrijf voor verstuivers , pompen en dergelijke om dan toch maar een andere lees revisie pomp te monteren.
Hierna nog zo'n 250 km gereden met de kango en er kwam geen enkele foutcode meer in en hij liep goed.
Naar het zich nu laat aan zien is het probleem opgelost met de nieuwe pomp.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Kangoo of stel zelf een nieuwe vraag.
3 jaar