Als ik met mijn Mgf op autostrade 140 rijd gaat hij na een tijdje warmlopen.
Heeft iemand hier ook ervaring mee en wat is de oplossing?
[quote=roysim]temperateur sensor defect,waterpomp defect,oude koelvloeistof.[/quote]
thermostaat die niet goed meer werkt
18 jaar
[quote=peter1962]Als ik met mijn Mgf op autostrade 140 rijd gaat hij na een tijdje warmlopen.
Heeft iemand hier ook ervaring mee en wat is de oplossing?[/quote]
Radiateur verstopt of in/uitwendig vervuild.
Hans
Heb je het hier over de watertemperatuur of over de olietemperatuur (middenconsole) ?
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Rover MGF of stel zelf een nieuwe vraag.
temperateur sensor defect,waterpomp defect,oude koelvloeistof.
18 jaar