Onder het rijden valt alles even uit (ook de motor) en gaat dan meteen weer aan. Ook de wijzers van de tellers vallen naar onderen en de verlichting gaat uit. Wat is de oorzaak? Ook zit er een knopje op met hetzelfde teken als de mistlampen, maar dan in spiegelbeeld en in het oranje. Als ik deze schakelaar omzet dan gaat de motor uit. Ook start hij dan niet.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Zit dat knopje op het dashbord? Misschien heeft iemand dit erop gebouwd als "primitieve startonderbreker",zou dan kunnen dat het daar aan ligt of de bedrading daarvan.
Ricky
Ja dat zou kunnen. Ik heb de auto vandaag gekocht en moet er morgen maar mee terug. Het kopje zit inderdaad op het dashbord. Hoe kan ik deze uitschakelen? Zou er een aparte zekering voor zijn die ik eruit kan halen?
17 jaar
Als dat zo is dan zou je de 2 draden achter de schakelaar met elkaar kunnen doorverbinden,maar het beste is om de draden te volgen,en het hele zooitje te verwijderen,maar ik weet natuurlijk niet of dit wel HET probleem is.
Ricky
Het wordt steeds gekker. Gister 30 km snelweg en 6 keer langs de kant gestaan. Ik dacht eerst dat het probleem in de startonderbreker lag, maar dat is het niet. Ik kan met de auto niet zorgeloos rijden. Het is wel zo dat het probleem erger wordt boven de 100 km per uur. De motor valt dan uit en het duurt soms even voor ik weer kan starten. Ook zijn er momenten dat de auto schokt en alles uit valt en meteen weer aanspringt zonder dat ik hoef te starten. Soms gaat dit samen met getik achter het dashbord. Het lijkt er ook op dat het minder wordt als ik de auto hoog in de toeren hou.
17 jaar
Laat het contactblokje achter contactslot eens vervangen,die zou ook deze problemen kunnen geven.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Ibiza of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar