Heb een Seat Toledo 18 20v.
Deze auto had het volgende probleem.
Als ik met de auto op de 4500 toeren rijdt houd hij in.
En de benzine meter doet raar.
We zijn wezen zoeken en er kwam het volgende uit.
De injectoren tikten als je het kontakt aan doet.
We hebben van de motormanagement de stekkers er af gehaald en daar stond water in,
deze hebben we schoon gemaakt en weer aangesloten.
Deze zit onder het paravant.
En de klacht is weg.
Dit wilde ik even kwijt.
Ben er lang mee bezig geweest.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Bedankt voor de info.
mvg,
Hans.
ja voor even heb je gelijk MAAAR je moet nog meer doen dit is een bekend probleem plak een strook plastic of isolatie tape over de stekker heen zodat het water er niet weer in kan lopen je regeleenheid moet je nu ook nazien want de kans is groot dat er vocht in de ecu zit de ecu is van alu en deze gaat corroderen. vocht trekt tussen de afdichting door met een kapotte ecu tot gevolg zelfs ac tronics kan ze niet repareren. dus voorkomen is beter dan 1300 euro betalen. zorg dat je de slede waar de ecu in zit ontroest met name de schuifdelen die de massa behoren te maken. maak uit veiligheid ( is een modificatie) een aparte massa draad van de ecu naar de carroserie. veel suc6
ps de ecu kun je voorzichtig open maken 2 helften zitten met 4 torxen en kit op elkaar geplakt geen schroevendraaier er tussen steken anders beschadig je de printplaat.
Oke bedankt voor de tip.
Maar dat heb ik al gedaan hoor NIC.
Maus
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Toledo of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar