close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Seat Ibiza 2001: brandend ECP lampje

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4 Code AUA

Na een brandend ECP lampje heb ik een uitlezing gedaan met VCDS en kreeg twee fout codes nl:
17951 Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187) Signal too Low
17580 Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Signal too Low
Ik ben toen de kabel boom door gaan meten naar de gas klep daar bleek op de stekker dat ik geen 4.5 V heb tussen pin 2 en 6.
Toen heb ik de stekker bij de ECU los gehaald en de bedrading naar massa gemeten en onderling voor kortsluiting de kabel is goed.
Toen ben ik rechtstreeks op de ECU gaan meten op 83 en 91 daar heb ik 4.5 volt.
Zodra ik de stekker er weer op zet is de voltage weg.
Ik heb de stekker uit elkaar gehaald om te kijken of er geen pin is terug gedrukt dit is allemaal in orde.
Ik denk zodra je de stekker erop zet verlies ik de 4.5 V ik weet alleen niet waarom misschien in een ander systeem kortsluiting waar door de 4.5 V weg valt.
Heeft iemand enig idee.


Mvg.

Harry

Geplaatst door

harrymelsen (0)

al 12 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

probleem opgelost het kwam door de G28 sensor welke direct aan massa lag waardoor de 4.5 volt weg viel

harrymelsen 0

11 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Ibiza of stel zelf een nieuwe vraag.