Gisteren de luchtmassameter vervangen. Deed het weer perfect! Alleen als hij warm is gaf hij ontzettend veel problemen en moest ik in noodprogramma naar huis rijden :-/
Elke keer als hij warm is dan gaat het EPC lampje en het oranje lampje met een ! en een slippende auto knipperen/branden.
Volgende foutcodes kwamen eruit met VAG COM
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 06A 906 032 EE
Component and/or Version: 1.8L R4/5VS MOTR 0001
Software Coding: 10500
Work Shop Code: WSC 17223
Additional Info: VSSZZZ1MZ2R001053 SEZ7Z0A1208030
7 Faults Found:
17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction
P1545 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction
P1545 - 35-10 - - - Intermittent
17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Implausible Signal
P1542 - 35-00 - -
17987 - Throttle Actuator (J338): Adaptation Not Started
P1579 - 35-00 - -
17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal
P1171 - 35-10 - - - Intermittent
17743 - Engine Torque Monitor 2: Control Limit Exceeded
P1335 - 35-10 - - - Intermittent
Dus wie weet er een oplossing? Na resetten komt in ieder geval Throttle Actuator 17950 steeds terug, EPC lampje gaat dan branden...
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Lijkt mij een defect gasklephuis zo aan de storingen te zien.
Ricky
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Leon of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar