Ik heb hier een AFT uit 96' die als hij koud is, dus bij een rijk mengsel prima rijd. Maar als hij op bedrijstemp komt af en toe gaat inhouden net of er een cylinder uit valt. Hij verliest natuurlijk vermogen maar vooral als je in zijn 5 zit met 3500 - 4000 toeren bij zo`n 90km/h wilt door trekken naar de 120-130. Als je dit volgas doet dan merk je dat hij gaat inhouden maar ga je met je gas spelen dan valt het weer mee dan pakt hij hem wel redelijk op. Hij geeft geen fouten op vanaf het begin al niet.
Alles is al vervangen zoals BENZINEPOMP RELAIS / RELAIS MOTORREGELEENHEID / KOOLSTOFFILTER / KOOLSTOFFILTERMAGNEETKLEP / 2 x GASKLEPHUIS / TOERENTALSENSOR / KAT / 2 x LAMBDA / 2 x L.M / 3 x TEMPSENSOR / BRANDSTOFPOMP / FILTERBENZINE / 3 x BOUGIE / 2 x KABELS / 2 x VERDEELKAP+ROTOR / 2 x BOBINE / Kortom alles wat denkbaar is is nieuw. Dit heb mij een hoop geld gekost te samen genoeg om een nieuwe te kunnen kopen. Kan mij iemand vertellen wat ik moet doen ik wil hem goed hebben en voor geen goud kwijt.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Valse lucht ??
dat membraam lek bij de dampretour? In het rechterspatbord, een klein membraam met een stekker erop...
suc6
16 jaar
Zou je dat nader kunnen verklaren want ik weet niet wat je bedoelt en waar het zit of hoe het eruit ziet.
[quote=matthijs1]Valse lucht ??[/quote]
Was mijn eerste gedachte ook al.
Heb je het CO als eens gemeten bij warme motor, wanneer ergens valse lucht ontstaat gaat het CO meestal omhoog.
Voetpakking onder het gasklephuis, gaan ook graag stuk, vaak is het niet eens te zien dat ie valse lucht trekt.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Cordoba of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar