Hoi allemaal,
Graag zou ik willen weten wat de kosten zijn (incl.sensor) voor het vervangen van de nokkenas sensor.
Type van de Smart is :Smart For Two III Coupe (453) 2016.
Zou fijn zijn als iemand het weet,want ik kreeg een prijsopgaaf voor onderhoud + vervangen sensor van meer dan €1300,00,terwijl de onderhoud +\- €500,00 bedraagt.
Ik vind het niet normaal dat ik €800,00 moet betalen voor het vervangen van de sensor(de motor hoeft er niet uit).
Is bij een officiële Mercedes/Smart dealer.
Ik zie graag een reactie tegemoet.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Als ik de juiste auto heb geselecteerd... 3 tientjes(niet origineel)
https://www.winparts.nl/sensoren-elektro...
800 €uries lijkt me rijkelijk overdreven,geen idee hoeveel tijd er voor staat.
Misschien een andere dealer prijsopgave laten doen!?
Een nokkenassensor wisselen is meestal niet meer dan een paar minuten werk...die zitten doorgaans goed toegankelijk aan de cilinderkop..
Beste Reageerders,
Even een update,
Vorige keer niet gemeld ,maar mijn Smart wordt altijd opgehaald en terug gebracht,en ik vond het al vreemd dat de chauffeur bij het terug brengen niet voor mijn deur parkeerde,terwijl er ruimte genoeg was,hij was ook gelijk weg toen de sleutel werd overhandigd.
Gelijk mijn wagen weer voor mijn deur gezet,en constateerde dat ik schade had op de achterbumper(2 kleine putjes),dacht eerst dat het vuil was,even met mijn vingers erover,en kwam wat lak mee,maar was gewassen naar de beurt,dus het is ontstaan van de garage naar mijn huis.
Gelijk over gebeld,en ze gingen het uitzoeken.
Nu kreeg ik de factuur binnen...,meer dan €1300,00!,staan heel veel dingen op,waar ik van denk dat diegene die de factuur heeft opgemaakt een hele dikke duim moet hebben.
Er stond ook dat de ruitenwisserbladen voor waren vervangen(€76,00),en daar had ik niet om gevraagd!
Lakstift voor het repareren van de schade is opgestuurd i.o.met mij dat ik de schade repareer.
Weer over gebeld,en de contactpersoon beweerde dat ik daar mee akkoord ging,nee dus,want ik doe dat altijd zelf als dat nodig is ,en veel goedkoper!,wel logisch.
Dat werd met wikken en wegen,met moeite van de factuur afgehaald
Ik zou een week geleden worden terug gebeld door de leidinggevende ,en uitleg geven over de rest van de factuur,want ik vond de rekening nog steeds te hoog,hij heeft nog steeds niet terug gebeld.
Nou ga ik jullie op de hoogte houden wat er verder gaat gebeuren
8 maanden
Andere garage nemen...
Hoi,
Ik wacht even nog op antwoord van de garage
8 maanden
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Smart fortwo of stel zelf een nieuwe vraag.
8 maanden