Hoi,
Ik heb een probleem met mijn subaru impreza.
Als ik volgas geef en de turbo druk komt bij de 1.0 bar houdt die in?
(de turbo druk gaat maar tot 1.0 bar)
Ik heb de bougiekabels nat gemaakt maar kon niks vinden.
Ik heb de boost solenoid schoongemaakt en de slangen maar helpt ook niet.
Weten jullie misschien nog iets wat ik kan proberen of wat de probleem is?
M.v.g
Lars willekes.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Is dat niet de boost limiet die je voelt? Of te wel de druk wordt zo hoog dat de ecu de brandstof afsluit.
Als je iets gedoceerd gas geeft tot zo'n 0,8 bar boost, hoe loopt de motor dan?
Zo maar opeens gekomen?
Dat weet ik dus precies niet.
Als ik op 0,8 bar zit rijdt die prima maar kom ik bij de 1.0 bar dan gaat die stotteren
Probleem is in een keer opgekomen.
gr,
Lars
12 jaar
Auto uitgelezen??
De mafsensor wil deze storing nog wel eens geven
Ok dan ga ik dat proberen hopen dat hem dat is.
Stel dat hem dat niet is wat kan het dan nog meer zijn?
12 jaar
hey oldford, jhanssen
ik heb de auto uitgelezen maar er kwam geen foutmelding helemaal niks!
Wat kan ik nu proberen?
Het probleem is nu ook als laag in de toeren rij net iets onder de 2000 toeren rij rijd die ook niet mooi.
En als ik over schakel ploft die elke keer in de uitlaat.
( uitlaat is helemaal dicht )
Lars
12 jaar
Toch de bougiekabels/ bobine.
Nat maken is mogelijke indicatie, geen exacte bepaling.
Succes
Kapotte mafsensor wordt meestal niet als storing herkend!
Dit is echter het meest voorkomende probleem bij wazige storingen.
Kwestie van proberen/lenen en kijken of het opgelost is.
vrgr J.Hanssen
De naam zegt het al MAFSENSOR ligt te slapen , geeft geen thuis vandaar geen reactie , haaha sorry meneer MAPSENSOR .
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Subaru Impreza of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar