Hallo allemaal.
Ik ben sinds kort eigenaar van een impreza wrx van 2004. (160.000km) ej205
Deze heeft volledige 3" inox uitlaar met 4 in 1 spruitstuk . Decat en downpipe.
Ook een kone ipv luchtfilter en is volgens mij ook geremapped geweest maar ben ni zeker...
Deze start perfect maar draait op 2 cilinders. Denk 1 en 3
Schokt enorm en fijd echt slecht op laag regime vooral tussen 2000 en 3000 toeren.
Van zodra je plankgas geeft schiet ie weg als een speer.
Uitgelezen foutcode p0340 camshaft sensor.
Deze vervangen en probleem steeds aanwezig.
4 bobijnen getest en geven ontsteking. Ook eens bobijn van cilinder verwisseld samen met bougie om te zien of probleem verschuift maar neen. Steeds aanwezig op zelfde cilinders.
Iemand al eens een gelijkaardig probleem meegemaakt?
Nu begin ik te denken een kleppen of een tand van distributie verschoven ?
Had al 4 nieuwe bobijnen en bougies besteld dus ga deze nu vervangen maar weet dat het probleem daar niet aan ligt... ga morgen eens compressie meten en hou jullie op de hoogte...
Grts Kenny
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heb je een video van precies wat er gebeurt?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Subaru Impreza of stel zelf een nieuwe vraag.
8 jaar