Heeft iemand nog een idee de co is 10 procent lambda sonde is ok map sensor ok tempsensor ok kat ok vacuum ok
deze dingen zijn allemaal getest en zijn goed
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
heb je de meter ook even op 'n andere auto gestest?? pas gehad alles vervangen toen bleek de meter af te wijken.
ja ook al op een andere auto gehad dus die werkt ook goed
brandstof retourslang verstopt of afgekneld bij benzine tank in de buurt van t'brandstoffiltertje???
heb ik ook wel eens meegemaakt. had toen ongeveer 8,5% co
Je lambda staat dan ook op een belachelijke waarde.
fop je lambda eens met een 1.5V batterij? reageert de ecu daarop?
Co afstellen lukt niet , heeft volgens mij nog een afstelschroef.
[quote=marcel7031]fop je lambda eens met een 1.5V batterij? reageert de ecu daarop?[/quote]
Das een mooie tip! Gebruik je dat in ons werk ook wel eens marcel? Hoe is het verder? Druk gehad?
Truuk van GMTO geleerd. Tegenwoordig gaat die truuk niet echt meer op maar dit bouwjaar valt dat nog wel te proberen.
Toen had je nog geen echte "noodloop" . Lambda meten gaat eigenlijk gewoon beter met je voltmeter.
Garages hebben allemaal 4gas meters en daar kan je nu meer en beter diagnose mee stellen.
Ik denk dat Kevin wel het probleem al heeft gevonden. Volgens mij is dit zelfs nog een carburateur die kunnen echt heel lastig zijn
Ik weet nog van Hyundai daar kon je de stop van de CO plug uitboren en daarmee afstellen.
Maar toch 10% CO moet gewoon een oorzaak hebben. Retour verstopt of zo.
Jammer dat we verder geen feedback krijgen.
Druk? valt nu wel mee toch? Zeker in vergelijking met vorig jaar! Toen hadden we momenten met 80 open in Amsterdam.
Vandaag niet te druk dus, 10 gehad, één op de kar.
bedankt voor je compliment maar ik weet zeker dat jij ook wel prachtige truuken hebt?
gr marcel
tja,die truuken... Had laatst een auto (lpg) sloeg af op gas(pomp vast). Dus eenmaal warm afslaan. Stekker temp sensor los ging niet,ging in noodloop. Dus moest een kouwe motor nabootsen. Geen weerstanden van zoveel bij (moest ong 4Kohm hebben) Druk aan het zoeken in de caddy,dacht wat kan ik nou eens gebruiken... Tot ik het laadje 'ontsteking e.d.' lag. Uiteindelijk maar een bougiekabel 'op maat geknipt'. Liep er wel op... ;) Leuke baan hebben we he? Hier ook wel rustig. vandaag 7,gemiddeld bij ons is 8.
Verder on-topic:
inderdaad jammer dat Kevin niet reageert.... Zal wel zoiets zijn als teveel brandstof. Of mogelijk verstopt luchtfilter?
leuke trucs weer jongens ;)
We hebben er nog veel meer! Vooral na 's avonds na werktijd ;)
Hee mannen k heb idd het probleem gevonden het zat in de pomp de druk was te hoog met een nieuwe pomp was het probleem verholpen bedankt voor de tips gr
Bedankt voor de feedback.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Alto of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar