Goedendag,
Heb in een Suzuki Samurai 1300 carburateur een 1300 Injectie blok ingebouwd
Inclusief dashboard en complete kabelboom.
Werking van motor in sloop Samurai onbekend!
Echter blijft bij het draaien van de motor het controlelampje van het motor management branden.
Hoe is dit uit te lezen / knippercode?
Alle zekeringen zitten in het zekerinkastje gemonteerd. ( er kan geen zekering bij voor de knippercode )
Zit er een losse ''''((eobd))'''' uitlees stekker?
Ook blijft het controle lampje van de dynamo branden. Ook al laad de accu 14,5 Volt.
Gaat het lampje ook branden als er niet genoeg stroom gelaad word?
Hoop op respons.
Groeten Nick
Peugeot monteur
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Volgens mij moet ook de ECU mee overgezet worden en dan zit je nog met de sturing van de cat waar ook nog wat sensoren opzitten. misschien ook nog een starbeveiliging. Ik vrees dat je dat lampje niet zomaar gaat uit krijgen.
Alle bekabeling is overgezet Ook het contactslot.
Alleen de brandstoftank is niet overgezet.
Maar dat kan deze storing niet veroorzaken neem ik aan.
Bedankt voor reactie.
vermoed dat de zekeringkast van een injectie systeem niet gelijk is aan een carburateur versie.
uitlezen idd door het plaatsen van een zekering (of doorverbinding) in de zekeringkast. ook komen voor
4-of 6 polige stekkers onder de motorkap.
grt, j.e
Ook dit is allemaal overgezet. ( alles orgineel vanaf de orginele samurai. )
Enig idee welke (2) zekeringen ik door moet verbinden?
Groeten Nick
Als je het dekseltje van de zekeringkast wegneemt dan zit er een vrij plaats. Stop daar een zekering in van 3A en kijk dan naar check ingine.
knippercode 13 is geen fout 1 keer lang en dan 3 keer kort.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Samurai of stel zelf een nieuwe vraag.
11 jaar