Een week geleden begon het probleem opeens, met shoke is het nog te doen maar zonder shoke blijft de alto afslaan dus ook bij warme motor.
Het verhogen van het stationaire toerental zie ik niet als een oplossing gezien alles goed werkte.
Bogie kabels zien er nog goed en nieuw uit, verdeler kap ook.
iemand een idee?
bvd
Geplaatst door Greg-1 (0) , lid sinds 20 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Suzuki Alto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Alto of stel zelf een nieuwe vraag.
5 Reacties
jan T (20) PRO, 16 jaar geleden
greg kijk de onsteking eerst eens na ik ga er van uit dat je nog contactpunten hebt en die verlopen wel.
dus dan eerst de contacthoek afstellen en dan de onsteking op tijd zetten.
groetjes jan.
Greg-1 (0), 16 jaar geleden
[quote=jan T]greg kijk de onsteking eerst eens na ik ga er van uit dat je nog contactpunten hebt en die verlopen wel.
dus dan eerst de contacthoek afstellen en dan de onsteking op tijd zetten.
groetjes jan.[/quote]
Yep contact punten maar verlopen die zo veel ... dat het de oorzaak kan zijn.
Nou ik pak mijn mts boekje ff bij want het is al lang geleden ( conctactpunten )haha
bedankt
johan 56 (0), 16 jaar geleden
Met choke doet ie het dus nog wel?
Lijkt me een te arm mengsel bij stationairloop.
Zuigt ie ergens valse lucht aan?
Spruitstukpakkingen ok?
Spruitstukbouten nog goed vast?
Geen scheurtje in spruitstuk?
Succes met zoeken,
Johan.
jan T (20) PRO, 16 jaar geleden
greg ja die contact punten verlopen op de duur en dan vergaat de onsteking en gaat hij rot doen.
groetjes jan.
CARS&MOTORS (0) PRO, 16 jaar geleden
benzine filter dicht geslibt met vuil
vervangen en als nodig carb reinigen
is bij al die suzi s t probleem