Voor de genoemde onderdelen zit er hoe dan ook een relais ergens ingebouwd. Heeft u de zekeringen al gecontroleerd, ergens onder de dashboard links? hoort u een relais klikken als u de verwarming inschakelt? Kunt u controleren of er stroom naar de schakelaar komt(obv reeds gecontroleerde en goed bevonden zekeringen)?
Voor de genoemde onderdelen zit er hoe dan ook een relais ergens ingebouwd. Heeft u de zekeringen al gecontroleerd, ergens onder de dashboard links? hoort u een relais klikken als u de verwarming inschakelt? Kunt u controleren of er stroom naar de schakelaar komt(obv reeds gecontroleerde en goed bevonden zekeringen)?
10 jaar