na het vervangen van de motor, compleet met dieselpomp wil deze niet starten. Waarschijnlijk een probleem bij de connectie tussen de fuel cut valve control op de dieselpomp en de transponder sleutel.
Heeft er iemand een idee hoe we dit kunnen fiksen, we hadden al enkele tips gehad, doorverbinden van enkele stekkers in de diagnosestekker terwijl contact opstaat in de hoop dat de nieuwe (tweedehandse) fuel cut valve control zo zou herkend worden. Misschien niet de juiste doorverbonden of heeft er iemand nog een andere tip?
gegevens op de fuel cut valve control:
Toyota
89850 - 20011
102366 - 0032
DENSO JAPAN
BOSCH
0 281 005 023
10-12-97
28SA 2979
00958
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Bij een Bosch pomp zit onder de metalen afdekking van de stopklep een gewone stopklep. Dus als je daar de afdekking weghaalt en het stukje electronica losknipt kan je op de stopklep een geschakelde plus zetten en doet alles het weer(alleen de startblokkering niet meer natuurlijk).
Misschien is dat bij deze pomp ook mogelijk.
Suc6
Inderdaad Richard, bedankt voor je tip, ik had het ondertussen al op die manier opgelost en de motor draait dus.
stef
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota 0 of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar