Na kop revisie probleem met statinair lopen, motor start in 1 keer slaat aan op 750 tpm en schakeld daarna over op gas. Als de motor warm is slaat die af op gas, terug op benzine zetten loopt hij 1350 a 1400tpm en naar gas schakelen slaat hij op nieuw af.
Motor is uitgelezen geen storing dealer wist ook geen oplossing, wie heeft nog ideetjes?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Na kop revisie probleem met statinair lopen, motor start in 1 keer slaat aan op 750 tpm en schakeld daarna over op gas. Als de motor warm is slaat die af op gas, terug op benzine zetten loopt hij 1350 a 1400tpm en naar gas schakelen slaat hij op nieuw af.
Motor is uitgelezen geen storing dealer wist ook geen oplossing, wie heeft nog ideetjes?
Laatst bewerkt door Tinus11473 (Vandaag 19:12:21)
Even langs de lpg specialist.
Dealers hebben over het algemeen niet voldoende kennis ( meer) in huis aangaande LPG of LPI, en brengen de auto's vaak naar een specialist.
Jij hebt duidenlijk problemen op LPG dus....
Bavke,
Of dit nu aan de lpg inst. ligt daar ben ik nog niet zo zeker van hij heeft altijd perfect gelopen voor koprevisie. ik heb er alleen 4 gas injectors + 4 ijspijpjes in gezet
Daarbij hebben ze mij verteld dat hij eerst op benzine goed moet lopen en daarna het lpg verhaal.
Als de motor koud is start hij gelijk en krijg geen verhoogd toerental wat wel zou moeten en als de motor warm is loopt het toerental opo naar 1350 a 1400 toeren.
Dus denk nog maar even met mij mee, in ieder geval bedankt voor je reactie
16 jaar
Hij loopt op benzine ook niet goed getuige het hoge toerental.
Eerst op benzine goed laten lopen.
Zuigt tie geen valse lucht aan, zitten alle slangen goed bevestigd?.
Toch geen backfire gehad toevallig?.
16 jaar
ik heb vandaag de ISC klep gedemonteerd en getest en in eerste instantie deed deze niets aan gesloten als volgt : B+ op + accu en ISCC op - accu moet de klep sluiten na een paar keer met WD40 aan de gang en de klep begon te bewegen maar niets meer dan dat.
De klep beweegd alleen maar en sluit niet helemaal.
Om de klep te laten openen B+ op de accu + en ISCO op de - accu daar reageerd hij helemaal niet op.
De dealer adviseerde mij hem weer op te bouwen en te proberen hij wist het kennelijk ook niet.
Ik heb de auto weer mee naar huis genomen en het toerental is aanmerkelijk gezakt het toerental zit nu rond de 800tpm nog iets te hoog en op lpg loopt hij schokkerig en houd in en slaat stationair af.
Wie heeft de ISC klep test weleens uitgevoerd?
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota Picnic of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar