auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Toyota Previa: Inhouden

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.0 1CDFTV

Als motor warm is gaat deze bij optrekken inhouden, niet stoten maar langzaam inhouden en weer doorgaan. Luchtmassameter komt koud niet hoger dan 106 g/s en warm bij inhouden 75-90 g/s. Weet iemand de werkelijke waarden bij stevig doortrekken. Ik vind zelf de auto traag. Klant heeft deze auto pas dus weet ook niet hoe fel die moet zijn. Turbodruk komt tot 2000 mbar. Bij inhouden ca. 1500 mbar

Geplaatst door

arjankempeneers (80)
badge

al 22 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

even zoekfunctie gebruiken. oldford heeft al vaker geschreven hoe je een lmm globaal kunt testen. misschien reageert ie...

maarten4874 0
badge

14 jaar

Jawel, dat heb ik, maar dan wel voor benzinemotoren. Die formule geldt hier helaas niet.

oldford 0
badge

14 jaar

Van een monteur van Toyota kreeg ik een paar tips. De aanzuigbuis voor het filter intapen. LMM meter reinigen. (Liever deed hij dit niet). Heb dit wel gedaan en was behoorlijk vuil. Ik kreeg de indruk dat hij beter trok. Dan de klepjes op de pomp, maar wat kun je er aan zien of testen.

[quote=oldford]Jawel, dat heb ik, maar dan wel voor benzinemotoren. Die formule geldt hier helaas niet.[/quote]
oke,excuses. ik dacht dat het voor diesels ook gelden.

maarten4874 0
badge

14 jaar

Koppel de uitlaat eens los voor het roetfilter hoeft niet perse vol roet te zitten kan ook asresten van motorolie zijn. Maak dan een proefrit.
Als het filter verstopt zit levert de turbo wisselende drukwaarden.

Gerard.

Klant kwam vertellen dat auto na het reinigen van de LMM het inhouden er uit was.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota Previa of stel zelf een nieuwe vraag.