In juli 2009 met foutcode P0191 al gestrand (motor uitval) in NL op weg naar Frankrijk. Code uitgelezen en gewist, leek opgelost. Tijdens die zomervakantie diverse keren motorvermogen zeer laag tot uitval. Uiteindelijk zijn de 4 injectiebuizen vervangen, kosten 750 euro.
In september 2009 weer zelfde foutcodes P0191 en 192 doorgemeten, chiptuningbox defect, euro 280.
Nu 30.000 km verder (km stand = 163.000) weer vermogenverlies, stotterende motor en uitval. Diagnose: de verstuivers moeten vervangen worden, kosten 2.000,-
Wij tanken veel in Frankrijk. Heeft dit met de diesel daar te maken?
Is het normaal zoveel kosten voor deze auto binnen 1 jaar?
als je vermogen verlis blijft houden dan is het je dpf (cataliesator) klinkt raar maar het is vaak zo bij de veso's en avensis maar begin eerst met het te proberen met het idee van daandc
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota Corolla of stel zelf een nieuwe vraag.
Er is op amt ook eens een schrijven over geweest over de diesel in frankrijk sommige pompstations mengen diesel met water om zo meer diesel te verkopen terwijl het aan gelengt is met water .
Dit verhaal doet meer te ronde in garageland .
http://amtgarageforum.nl/forums/Thread/1...
Mischien dat dit de oorzaak is ??
14 jaar