Laatst had ik problemen met mijn camry een wiel bleef erg heet
Ik dacht van zou de remklauw niet vastzitten
Wat is het beste reviseren of gelijk 2de hands klauw kopen.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Het ligt eraan wat er vastzit...de zuiger of de geleidepennen/bussen.
ik denk meer de zuiger maar daar kijk ik morgen ernaar ...
oke..er zijn wel revisie setjes te koop voor de remklauwen.
via UK kan ik ze regelen maar hier weet ik het eigenlijk niet....
of het moet gesmeerd worden met kopervet en opgelost....
Waarom zoek je niet eerst uit wat het probleem is ipv gelijk onderdelen te gaan kopen.
14 jaar
Eerst maar even schoonmaken en de zuiger een aantal keer op en neer laten bewegen. Overigens kan een tweedehands (sloop) remtang nog uitstekend dienst doen. Dan ben je voor een paar tientjes klaar. Bij mijn Corolla uit '94 zaten de bouten van de remklauw overigens behoorlijk vast.
14 jaar
remklauw van de sloop? Lijkt mij niet verstandig, omdat dat ding misschien al jaren stil ligt en vol met vocht zit...
reviseren of een nieuwe is de beste oplossing.
reviseer setten voor 2 klauwen zijn iets rond de 40 euro uit UK dus daar ga ik voor maar eerst ga ik nog uitproberen wat exact het probleem is.
Nico8119>> Het is niet verstandig om een tweedehands klauw te kopen. misschien moet je die ook nog reviseren....
Een nieuwe klauw kost rond de 100 euro uit de UK.
[quote=Hans4040]remklauw van de sloop? Lijkt mij niet verstandig, omdat dat ding misschien al jaren stil ligt en vol met vocht zit...
reviseren of een nieuwe is de beste oplossing.[/quote]
Nu moet ik dan toch weer reclame maken voor de Toyota sloperij in Nijkerkerveen. Die hebben me altijd prima spullen verkocht. O.a. een remklauw en die keken ze eerst even voor me na.
14 jaar
Nieuwe kost 100 euro
reviseer set voor links en rechts voor is 40 euro .....
Weet je dan al wat de oorzaak is?
Over prijzen discussieren helpt niet veel, aan de auto beginnen wel...
morgen ga ik eraan beginnen. Graag wil ik eerst de audi repareren lees mijn andere topic.
Gisternacht aangewerkt en de zuiger gaat moeilijk terug.
Naar buiten gaat makkelijk...
Stofhoes heel
Pennen goed beweegbaar
zuiger verroest, rubber kapot...
rubber van binnen kapot dus/
dus reviseren of...
Als de zuiger nog schoon te maken is, zou ik reviseren.
Wanneer echter het chroom van de zuiger beschadigd of dusdanig door roest aangetast is, niet.
Is het met een losse klauw zonder leiding dat ie dat doet , ik heb wel eens een flexible leiding gehad waar de binne kant van kapot was ( canvas los) en die werkte als een soort klep bij terug gaan van de zuiger bleef de klauw wat langer op druk, en met pompen kwam er veel olie uit. werdt toen ook heel heet de klauw
Heb de flexible leiding vervangen en het was over
14 jaar
het is een rubbere leiding...
opgelost keerring + stofhoes + ring vervangen. klauw werkt als een zonnetje.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota Camry of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar