blijf af en toe in zijn toeren hangen en dan ongeveer rond de 2000 toeren.
Geplaatst door akoen (0) , lid sinds 12 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Toyota Yaris? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Toyota Yaris of stel zelf een nieuwe vraag.
5 Reacties
kaleido 1 (965) PRO, 3 jaar geleden
Vervuild gasklephuis of ergens een vacuumlek in het inlaattraject is een mogelijkheid , lek is te controleren met remreiniger , als het toerental veranderd zit er een lek.
akoen (0), 3 jaar geleden
ik heb het inlaat traject de klep gereinigd maar nog steeds niet opgelost , de motor blijft regelmatig ineens hoge toeren draaien, dan zakt hij af en stationair draait hij meer dan 1000 toeren en valt na een tijd je terug naar ongeveer 800 toeren verbruik is hier door flink toegenomen
oldford (0) PRO, 3 jaar geleden
De motor zal misschien best iets meer gebruiken met hogere staionair toerentallen, maar ik zou dat niet "flink toegenomen" willen noemen.
Mogelijk geeft je koelvloeistof temperatuur sensor te weinig aan en wordt daardoor het hogere toerental veroorzaakt. Dat kan dan ook een hoger verbruik verklaren.
Wat noemn je flink toegenomen bij het bij het verbruik? Wat was het verbruik en wat is het nu?
akoen (0), 3 jaar geleden
verbruik is meer door het hoge toerental en dan weer het langzaam terug zakken, als ik het over hoeveel meer dan hangt dat af van wat ik er mee rijd doe ik lange afstanden dan gebruik hij iets meer maar bij kortere afstanden van 6 kilometer door de spits en zo dan loopt hij 1 op 10
akoen (0), 3 jaar geleden
met de koelvloestof sensor is volgens mij niets aan de hand want het heeft niets te maken met de automatische chock. de vloestof lampje gaat uit op een gegeven moment en de verwarming werkt goed ook is het niveau van de koelvloeistof op peil