auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Volkswagen Golf III : 0226 inspuitbeginregeling en 023f inlaatspruitstukdruk regelvers

Bouwjaar: 1995, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.9 tdi 90 pk

hallo ,

Volgend probleem doet zich voor ;

Wagen durft soms zich inhouden , dit vooral bij het vragen van volle vermogen !


Wagen uitgelezen ;

0226 : inspuitbeginregeling , regelverschil ( fout sporadisch )
023f : inlaatspruitstukdruk , regelverschil ( fout sporadisch )
463A : motorschakelapparaat blokkeert ( fout sporadisch )
FFFF : stuurapparaat digitaal gedeelte (fout statisch )
04B8 : interne dataset van stuurapparaat werd geweizigd ( fout statisch )

Laatste foutcode zit er al meerdere jaren in en kan niet gewist worden , doch in het verleden nooit moeilijkheden mee ondervonden !

Bij het wissen van alle foutcodes blijft deze code er dan ook in ; alle andere kunnen gewist worden maar komen na een tijdje terug !

Kan iemand mij in de goede richting sturen ,

mvg Christoph

Geplaatst door

stoffel10 (0)
badge

al 15 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Christoph,

Kijk voor de storingscodes even op de site van gerritspeek.nl

0226 = 00550
023F = 00575
463A = 17978
FFFF = 65535
04B8 = 01208

Gr Stefan

stefan84 0

14 jaar

En..al verder gekomen ?

stefan84 0

14 jaar

Waarschijnlijk massa punt onder de paravan plaat. al vaker problemen mee gehad. oogjes eraf knippen en nieuwe oogjes eraan. hier komt weerstand in. je ziet er niks aan! dat is het gekke. en ik leg meestal nog even een draad rechtstreeks van de - van de accu naar dat massapunt zodat je zeker weet dat je goede masse hebt.
dit was echter bij een leon tdi, weet niet of bij een golf 3 de massapunten op dezelfde plek zitten!
succes!
Groeten Hans

hvdtweel 0
badge

14 jaar

Ga volgende week de auto onder handen nemen ; hans jouw tip is zeker het bekijken waard !

laat jullie asap het vervolg en eventueel de oplossing weten !

mvg Christoph

stoffel10 0
badge

14 jaar

Controlleer ook nog maar even de stekker van de brandstofpomp. deze willen ook nog wel eens oxideren. desnoods even omsolderen. hoop dat je verder komt!

hvdtweel 0
badge

14 jaar

Oxidatie van de stekker van de inspuitpomp ! Idd Hans , Het probleem zat hem daar !

Effe alles opgekuist met remmenreiniger en contactspray !

Klant rijdt nu al 2 jaar rond zonder problemen !

Bedankt iedereen

Christoph

stoffel10 0
badge

12 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.